torsdag 6 oktober 2011

ny bild och möjligen tvätt ?!!?!?



Bilden gjord idag.

Hejsan Hoppsan....

Halloween smyger sig sakta på och snart kryper
alla häxor ut ur sina pumpor för att srkämma slag på alla dödliga.

Men ännu är det nån vecka kvar innan det är dags för sånt.

Vädret idag hos oss är ungefär lika trist som sist.
Och jag likaså.
Hostar så jag får ont i ansiktet,,,av alla ställen...
Men det blir sånt tryck ibland att det känns som hela nyllet
ska sprängas i bitar.
Jag är i alla fall inte ensam, har jag sett.
Många verkar ha lika besvärligt som jag...
....och det är ju en liten tröst i eländet.

Tänker försöka mig på tvätten som växer i källaren.
Om det så ska tvättas bara en maskin om dagen.
Men lite åt gången , så är det snart slut.

Ha det gott, alla ni andra.

1 kommentar:

jacessan sa...

men eländiga hosta....ska du aldrig bli frisk nå mer?