tisdag 4 oktober 2011

redigt höstrusk...



God dag.

Idag har jag vaknat tidigt igen, men inte fått mycket gjort.
Mer än i datorn då...några nya bilder, varav denna här ovan är en.
klar för några sekunder sedan.

Vädret är ungefär som på bilden också.
Grått, mulet och trist och det regnade när jag klev upp.
Men just nu är det uppehåll.

Gubben fick då bort hammocken från altanen igår,
så nu är allt borta därifrån....skönt.

Jag bjöd oss på mat från grillen också,
för min ork räcker inte till att göra nåt.
Vill mycket....med allt får vänta...och vänta och vänta...
Man blir gaaaaaaalen.

Ja, som ni förstår har jag inget att berätta.
Önskar alla en skön höst dag i alla fall...
för säga vad man vill, men nog är det mysigt att kura inne
när vädret är så här...oavsett hur man mår.

Kram!

1 kommentar:

Tina sa...

Kura på du Disa :-)Här har vi haft väldigt skiftande väder i dag. Blåst regn och sol. Var i trädgården och gjorde "lite" i dag. Sen kom regnet och räddade mej :-)
Ha en mysig kväll nu vännen.
Kram