söndag 2 oktober 2011

Söndags sjuk...


Dagsfärskbild, gjord för ca 5 minuter sen.

Söndag idag och den började med att jag vaknade av huvudont.
Gårdagens sol har ju växlat om till mulet igen.

Suttit och tittat ut och inser att detta med att gräset slutar växa när frosten kommer,
stämmer inte alls. För vår har vuxit massor och vi har då haft frost minst 4 ggr ,
sen det klipptes sist. Så man får ta en till runda, innan vi tar bort klipparna.
Men inte idag....känner mig inte så bra än.

Fortfarande ont i halsen och hostar som en tok.
Febern kommer och går , lite som det behagar.
Men jag känner mig inte lika upp & ner hängd,,,just nu i alla fall.
Fast då har ju bara dagen börjat också.

Jenny & Jonas kom och såg hockeyn med oss igår.
Robin & Johanna kom också, fast Johanna gick till en kompis, för att se hennes nya möbler.
Och Robin satt vid datorn, för att senare sen följa med Jenny & Jonas hem och se film.

Kvällen slutade tidigt här med Kommisarie Morse i sängen.
.... =o/ ....jag tittade asså på den serien..., tro inget annat :o))

Nu blir det mera kaffe. Fortsatt kurering och krya på mig.

Ha en fin dag alla ni andra!

Inga kommentarer: