torsdag 1 december 2011

Efter ranten....

Sådärja..
Hemma igen och har varit ett tag också,
men vi har druckit kaffe och surrat lite innan svägerskan for hem.

Det blev en lite längre stund på stan.
Vi hanmnade på Ö&B där Ullis handlade lite smått och gott.
Och jag köpte några små grejer.....
Sen var vi in på Ica MAxi, där jag hittade lite mera smått och gott.
Där träffade vi även en till av våra svägerskor samt en svåger
och blev pratandes en bra stund innan vi kom vidare.
Och före det var ju vi på polisstationen och gossen blev fotad och fick iväg sin legetimations
ansökan, så nu ska den komma inom 4-5 dagar!
Skönt att ha fått det gjort.
Direkt efter det plockande vi upp Ullis dotter och en av hennes kompisar,
utanför deras skola, så dom följde med oss på resten av ranten.
Dom kommer kanske senare och ser hockeyn också med oss.

Nu ska jag få städat lite här,för det hann jag inte innan, eftersom jag satt och surfade istället.
Sen blir det väl nån form av hopkok till middag.

Ha en go afton alla.

Inga kommentarer: