torsdag 15 december 2011

Foto, håret….eller nåt….

HahHAhAaaaa…Camilla ville ha foto på hur mina slingor blev!
Jag försökte verkligen efter alla konstens regler att ta kort,
men jag är som sagt , ingen bra fotograf. Inte på smådjur….Speciellt inte på mig själv.
*hatar att vara med på bild* ;o))
Nåväl..här är resultatet av mina fruktlösa försök i alla fall.
huruvida det säger något om håret ser ut…låter jag vara osagt! :o))
Kajsa och kattmynta 050 Kajsa och kattmynta 051
Kajsa och kattmynta 052 Kajsa och kattmynta 053
Kajsa och kattmynta 054 Kajsa och kattmynta 055
Kajsa och kattmynta 056
Och om ni undrar vad jag ska göra nu…
Jo, det ska jag berätta…jag ska putsa speglar!
Fy faruln vad dom ser ut!!! :oO

......
HAhHAHHAhHAhhaaaaa  ,,ja döööööööör!
HAhHAhahhAaaaa.. :o))

4 kommentarer:

gunsan sa...

Jag tycker du är superfin i håret, eftersom jag inte riktigt vet hur det såg ut innan så är det lite svårt;))
Tycker nog att du är en hejare på att ta foto på dig själv, proffsigt ju;))

Ha en toppenkväll;))

kramizzzz

anise sa...

Men söta du..va jag kikat och kikat och inte syns det så farligt mycket "gula sling fläckar" eller.. Jag känner igen mej så mycket i det där(vill inte va me på bild)I hate it..så jag håller helst i kameran och fotar alla andra..när jag försökt plåta mej själv blir det 100 foton och kasta 97..Men du är ju FIN!!!!
PÖÖÖSS Å KRAAMEN

♥ Carina ♥ sa...

Eh... det blev säkert jättebra!! Slingorna syns ju inte så värst mycket om jag ska vara ärlig. Men försöka duger. Bra gjort ;)
Inte lätt att fota sig själv...
Kram

♥ Babbi sa...

Du ser väl bra ut?! Men det är svårt att fota sig själv...du skulle nog ha skippat spegeln och fotat dig på fri hand istället. Ha det. Kramsikramsi..