fredag 2 december 2011

Foton, shoppat

Det här är vad jag shoppade igår.
2 adventsstakar till, så nu har jag 2 i vardera fönster i köket.

Kajsa och kattmynta 002 Kajsa och kattmynta 003

Favoriter, 2 gamla och 2 nya.
Oil of Olay, hade alltid min mamma när jag var liten, så det är nostalgi
och doftar såååå gott, samt mysk parfym, som jag alltid gillat.
Och cocos doft är jag svag för, så det blev en bodycream och ny roll on,
med en doft jag gillar skarpt.
Jaaa..och så en Kajsa förstås, som också vill vara med på bild ;o))
Så fem favvisar, blir det.

Kajsa och kattmynta 005 Kajsa och kattmynta 006
Och så mossa med nya ljus, som jag gjorde på träbrickan, till “ljusfat”.

Kajsa och kattmynta 004
Så här ser cocosburk locket ut.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Så mycket braiga grejer du köpte.
Och vad fint du har det i fönstret.
Kram på dig!

Anonym sa...

Mysk parfym!!! Finns det än? Snacka om nostalgi, MÅSTE bara köpa en! Oj, vad fint du julpyntar. Ha det så bra på Er och hälsa gubben! /Sussi