fredag 9 december 2011

Foton, vad som är ute & inne

 

Som sagt var.
Dessa foton är tagna alldeles nyssens och som ni ser,
så har vi fått lite snö.
Nu tycker ju jag då, att detta är alldeles lagom.
Men jag antar att väderguden samtycker olika ?!

Kajsa och kattmynta 002 Kajsa och kattmynta 004

Kajsa och kattmynta 003
Och så kommer jag in och detta är vad man ser , direkt när man ställer sig,
innanför dörren…och vrider man huvudet åt höger,
så ser man köket!

Kajsa och kattmynta 005 Kajsa och kattmynta 006
Den här lilla staden, tycker jag är så söt.
Därför fick den följa med.

Kajsa och kattmynta 007
Sen vare inge mer!

BYE!

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Vi har ösregn och orkan (nästan). Jag blir riktigt avis på dina fina, vita bilder! :-P

anise sa...

Det ser alldeles LAGOM ut...vitt är fint men de där räcker..håll me dej ja..men dom där vädergudarna gör ju som dom vill..här är det mest regn å blåst..I Hate blåsväder...Söt lilla Staden
Kraaaam på dej