onsdag 7 december 2011

Kvälls rapport.

Go afton

Jorå..jag lever ännu, efter röntgen.
Och jag tror det syntes nåt, vet dock inte vad, på plåtarna,
för jag fick åka därifrån.
Fort gick det som attan.
Jag hann bara sätta mig ner i väntrummet, så öppnades dörren direkt
och han ropade mitt namn.
Och jag blev så förvånad så jag fattade inte ens först att
det var mig han menade, utan frågade - Vad sa du??
Det tog längre tid för dom att se att plåtarna blev ok.
*
Efter det åkte vi iväg in till stan,
men eftersom vi var klara så fort, så hade ju inga butiker hunnit öppna,
då dom inte öppnar förrän 10.
Så vi åkte på Stigs och tog en fika, medans.

Sen var det full rulle och ut och in på div, butiker.
Ca: 3 timmar senare, (efter röntgen)
var vi hemma igen, med ledbrutan ryggar, fötter, axlar och höfter.
Trötta som attan var vi båda 2 också.
Meeeeen.... ALLA julklappar är inköpta och klara!!! :o)
Så skönt det känns och ännu en jul är vi INTE ute i sista sekunden.
*
Till middag blev det chicken nuggets, för ingen av oss orkade laga mat.
Och så har vi slaggat i soffan ett tag och sen åkte gubben iväg för att hälsa på
en av alla sina bröder och jag har legat kvar lite till och nu sitter jag här.
Väntar på att Arga Snickarn ska börja och det är ju ett tag kvar.

Blir nog en tidig kväll här, för jag är hur trött som helst ännu.
Har inget fått gjort hemma alls.
Ska bli skönt att krypa ner i sängen.
*
Ha en skön kväll alla!

P:S får vänta ca: 14 dagar på svaret. D:S

Inga kommentarer: