torsdag 1 december 2011

och så lite annat....



Hejsan hoppsan ...
*
Idag har vi Torsdag och jag ska in till stan senare.
Måste möta upp gossen och gå på polis-stationen med honom.
Där tänker jag dumpa honom, så slipper vi han... *fniss*
Närå , inte alls.
Han ska dit och ta foto för att få ett nytt legetimation,
eftersom hans börs tappades bort, med div, kort m.m.
(det är polis anmält redan)
Det mesta har han redan förnyat, men inte legget.

Istället för att ta bussen, som blir så mycket dyrare och besvärligare,
eftersom jag måste gå långt sen, för att komma till stationen
och varken mina ben, rygg eller höfter pallar med det,
så ska min söta svägerska Ulrika, skjutsa mig.
Benke lämnar bilen till oss och så får hon en slant för besväret istället. :o)

Ännu är det ett bra tag kvar innan vi ska iväg.
Bara vi gör det innan klockan 15, för då stänger dom.
Så innan dess ska jag hinna med lite här hemma.
Det är visserligen inte mycket att göra,
mer än det sedvanliga plocket.

Senare ikväll är det hockey igen.
Derby med SAIK mot LHF.
Då sitter man bänkad på soffan igen.
Den här gången med kaffe och pepparkaka och så en och annan bulle. :o)

Ha en bra dag alla.

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Tur det inte var ett allvarligt polisärende ;)
Är du också hockeyfan? I löööve hockey!! Ser varje match jag bara kan, fast mitt lag är Modo :)
Kram

Disa sa...

Klart man måste se hockeyn ;o)