lördag 10 december 2011

trött i ögat.



Det är eftermiddag och jag är trött som attan.
Inte för att man gjort så mycket, men vädret är trist
och tung blötsnö som faller och det är slaskigt värre ute.
Hoppas det tinar bort mycket nu, för det här vill man inte ska frysa till.
*
Vi har varit och grattat barnbarnet och fick gofika,
med tårta, och kakor och så kaffe förstås!
Celia var så glad över sin nya dator som hon fått av sin mamma och Jonas.
En egen bärbar, så nu får mamma ha sin i fred.
Lillgumman!
Nu är hon på bio med 2 kompisar, som dom bjuder, med godis och allt.
Jenny orkar ju inte stå för kalas, höggravid som hon är.
Därför tänkte dom att, det är bättre bjuda 2 tjejjor istället.
Sen ska ju Celia till sin pappa och kalasa mera!
*
Själv kalasar jag inte...vill bara sova.
Fick ju migrän mitt på dagen och det blir man sliten av.
Så jag tror jag går och kastar mig i soffa igen.

Bye!

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad gullig hon är, ditt barnbarn! Och vilket fint ovanligt namn :)
Usch för migrän! Krya på dig nu!
Kram

Tina sa...

Nu har jag läst ikapp lite :-)) Full fart här som vanligt. Härligt !! Ni har till och med firat en liten julafton ser jag. Så födelsedag på det.
Kan tro hon blev glad för datorn :-) Hoppas ni har såpass frost så snön kan ligga kvar hos er nu.Ha en fortsatt go helg nu. Kram

♥ Babbi sa...

Trevlig 3 advent fisa-Disa. Hoppas Migge håller sig borta ett tag nu...kraamen.

Camilla sa...

Låter som att hon fick en bra födelsedag.
Stackars dig...migrän.
Hoppas att du mår bättre nu.
Kram på dig!