söndag 8 januari 2012

Anonym sa...

....


Lämna inte kommentarer på aftonbladet, när du är så dum i huvudet och inte vet bättre!!!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Så löd kommentaren jag fick i bloggen nedanför.

Och jag tänkte genast..
Oooooops...förlåt så heeeeeemskt mycket..jag ska genast radera...respect man..respect !

......ELLER så tänkte jag...

Är du så dum i huvet att du skriver i min blogg anonymt din fegskit!??!
Och inte har du ens hänvisat till VAD jag skrivit.
Oavsett vad....Jag har min åsikt och den framför jag, vare sig du gillar den eller inte.
Sååå...
Tack för upplysningen, intresseklubben antecknar...
...men jag skiter högaktningsfullt i vad du tycker :o)

*Har i alla fall listat ut att det antingen är en rabiat extermvänsterfeminist, eller också någon som är Moderat.
Det är ganska typiska "välutbildade, belästa" argument från bäggedera! ;o))

3 kommentarer:

Flame sa...

HEJ!. ja du Disa... man vet knappt om man ska skratta eller gråta. att komma in o skriva på det sättet annonymt är både fegt o löjligt, vet inte vad du skrivit men det spelar ingen roll...ska man uttrycka sig på det sättet kan man ju åtmistånne ge sig till känna. Hoppas nu att du får en bra fortsättning på det nya året. kram från Flame.

Marianne sa...

Det var det jä-ligaste vilken feg skit!Själv har jag nyss "hälsat på" hos Jernbeckskan och kommenterat hennes brister i bakre ( ?? ) pannloben *blink*

cw sa...

Disa aj lavjo:))) ja du har samma åsikter som jag i så mkt men du kan framföra dem på ett bra sätt och det kan inte jag.
Skriv på du…. KRAM