onsdag 11 januari 2012

Award och antagen utmaning!



Tack Carina för att du valde mig i Liebster !

Som många redan vet så ska man välja ut fem nya (valfritt)

Jag avstår det denna gången för jag hade nog svårt med de första fem
men kom på en bra lösning för dom.

Däremot antar jag utmaningen med frågorna.


1) Vad gjorde du för tio år sedan?


För tio år sedan??? Hmmm, 2002 ?!?!?!
...Jag blev mormor för första gången.

2) Vad gjorde du för ett år sedan?

Samma saker som jag gör idag.
D.v.s inte mycket.

3) Fem snacks du gillar?
Ostkrokar,
Chips
Popcorn
Schweizernöt chocklad
Salta godisar.
(samma som Carinas förutom de sista.)


4) Fem sånger du kan hela texten till?

Thank you for the music
And I am telling you
I´m not your superwoman
Haba Haba zut zut
A la la la long

5) Fem saker du skulle vilja göra om du var måmgmiljonär?

Betala av alla lån
Köpa enplansvilla
Dela med mig
Åka på semester
Byta ut alla möbler

6) Fem dåliga vanor?
Röker
River bort tånaglarna när jag har duschat
Brinner av redigt när jag blir uppretad
"plockar" ögonfransar när jag är trött.
Svär för mycket

7) Fem saker du gillar att göra?

Göra om hemma
Bilder med jasc paint
Greja med bloggen
Fixa i trädgården om somrarna
Spela internet spel
(dock ej om pengar & inte poker eller slots)

8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa?

Gabardinkjol
Manchesterbyxor
Kråsblus
Plyschdress
Raffset

9) Fem favoritsaker?

Datorn
Soffan
Ögonfransböjaren
Långskaftade sockar
Bylsiga mjuka byxor, typ pyjamas
Varsågod att ta er an utmaningen ni som vill.

Gomorron alla!

1 kommentar:

arianne sa...

Antar utmaningen Men först lite morgon-babbel för är det inte det ena så är det det andra,puh!
Ha den bästa av dagar,kram!