söndag 8 januari 2012

Award Tack Anita! Klar!


Jag har fått en Award av Anita Smått & Gott.
Och Marianne Redtopps Livstycken.
Liebster betyder käraste och ges till Bloggar med mindre än 200 följare.
När man får en sån här Award gör man så här:
Tacka den man fått den av samt länka.
Skriva ner 5 andra bloggar som man vill ge till och kommentera hos dom.

Det är svårt att välja bloggar, för jag gillar ju alla på olika sätt.
Men om jag går till såna där jag känner mig mest "hemma" så blir det utan någon
ordning i rank eller så:

CW "Whattheheckhappens"

Babbi Min Sumphåla in the bloggträsk

Tina En vardagsbloggares Dagar

Marianne Redtopp´s Livstycken

Anita Smått & Gott

Vet ju inte om man får lämna tillbaka..
Men Anita är en nyfunnen vän i bloggvärlden och jag gillade henne
skarpt redan från början, liksom Marianne.
Marianne och jag var vänner förr , men så av olika anledningar,
som nerstängning av sida och flytt o.s.v.
så tappade vi bort varandra, men hittat igen här på blogspot.
Övriga "tanter" har jag "hängt ihop" med länge nu
ända sedan spacetiden, som typ på dinosauriernas tid ;o))
Det här är de bloggar jag känner igen mig i mest
i vad gäller humor, intressen och sånt.

Inget tvång att lämna vidare,det gör man precis som man vill .

Jag fick minsann en till ..av Babbi!
Speciellt för mig och Anita! Det värmer ju extra :o)
Tack så mycket!

12 kommentarer:

Babbi sa...

JAAA..jag fick också en *mallig*...nu är problemet bara...5 st..finns många fler man vill ge hahaha...problema problema. Kram.

Disa sa...

Jaa..det är därför mitt kommer senare föör man måste ju som välja ut nån. :o/ Svårt svårt.
kram

♥ Carina ♥ sa...

Grattis till awarden!

Önskar dig en skön söndag!
Kram kram

Babbi sa...

Näe nu skäms jag..du fick ingen av mig..inte Anita heller eftersom jag visste att ni redan hade fått :(..och ni är definitivt värda en...

Babbi sa...

VAH!! Var du oxå på spacet?!!!!

Disa sa...

HAhHAHAaa..Babbi då. Jag valde ju som jag valde och du valde som du valde..inget att skämmas för ;o)
På spacet!??! Jaa...var jag det?? Nu blir jag lite osäker ... :o/
...fffssss ;o)

Marianne sa...

Tack snälla du för den fina awarden...glad ska du veta,kram!

Marianne sa...

Jag blev visst alldeles fööör glad,hehehe! Glömde att jag har en till dig också :-)

cw sa...

TACK TACK TACK…. så glad jag blir. Ja du vi har varit varandra trogna i en del år:))) jag gillar er alla och jag tycker det känns som att ni bor i min dator. Alla ni ryms där och så ryms ni i mitt hjärta:))).
Det är en ära att få en award så jag ska fixa till en blogg och skicka den vidare. Många kramar till dig & Kajsa the Cat!

anise sa...

Meeen guuuullleee dej.som gav en tebaks...TACK..
STOOOOOR Blöt PÖÖÖÖSSSS

Tina sa...

Tack goa du :-) Glad blev jag nu. Får kolla på detta hur jag får den vidare då.
Kramar OM

cw sa...

Du har fått en blog award av mig:)