lördag 14 januari 2012

blir så besviken.

Usch..vad jag blir trött på en del....många faktiskt.
Det är ju inte första gången man själv får fråga om det är något som är fel någonstans,
för att man märker att andra beter siga annorlunda mot för vanligt.

Jag fattar bara inte vad problemet är,
med att försöka reda ut saker och ting och istället gå runt och sura,
som att man tror att en annan inte ska märka något ????
Och speciellt när det är dom som ska vara en närmast ?!?!?!

Jaja...nu vet jag i alla fall.
Besviken som fan,,ja..det är jag.
Men det får vara bra nu.
Nu ställer jag aldrig mer upp.
Nu ska jag inte finnas där när det kniper.
Nu får man vända sig till dom man vanligtvis går till,
för att få "prata ut".

3 kommentarer:

Babbi sa...

Av nån anledning känner jag igen det där och det är så jäkla tråkigt och ledsamt. Kramar om däj!

Tina sa...

Otack är världens lön Disa. Ibland får man tänka om du. Vad ledsen man blir :-( Uppvaket för dom brukar bli en bitter överraskning. Kramar OM <3

anise sa...

Herregudars,det där inlägget skulle jag kunnat skriva,jag vet precis hur det är.Så tråkigt,men alla gör sina val här i livet!!
STOR VARM KRAM//Anita