tisdag 3 januari 2012

celebert besök idag.



Idag fick jag fint besök!
Det var Jenny och lille Milton, som för första gången kom och hälsade på!
Så roligt! :o)

Han har vuxit lite sen jag såg honom och det går ju fort första året.

Fattar bara inte att Jenny orkade dra vagnen i blötslabbet till snö ?
Jag hjälpte henne ut med vagnen igen från gården , när hon skulle gå hem.
För det var djupt och tungt och framförallt blött.

Benke har varit och skottat det värsta med traktorn och har fått åka tillbaka
till jobbet,efter att ha fått i sig lite mat.
Han tror inte han kommer hem förrän vid 20- snåret ikväll.
Stackarn :o(

Nu ska jag kasta mig i soffan och titta på mord.
Lite trött , efter att ha fått bort lite mer tvätt.
Men fortfarande massor kvar...
Önskar man hade bättre ork.

Ha en skön kväll alla!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Man blir så GLAD av att titta på honom,hans leende kan smälta isberg den saken är klar :-)
Jag tror vi tittar på samma mord,tsss! Nu är det den franska varianten så,tjingeling så länge*L*

anise sa...

Åhhh va kul att få sånt sötbesök.. här har vi det lugnt på snöfronten,så min gube behöver inte slita nå hårt i år..(än så länge iaf.)Det man inte gör i dag kan man göra en annan..men visst är det konstigt hur jefla mycke tvätt det kan bli fast man inga ungar har kvar hemma..
Kraaaamenåpöööösssen