måndag 9 januari 2012

dagen så långt..

Jag gjorde det!


Jag bäddade sängen.
Det tog sin lilla tid, men det är gjort
och det ska bli sååå skönt att
krypa ner mellan rena lakan sen.
inte min säng, men jag önskar att det vore det.
I alla fall sängkläderna!

Sen har jag orkat med en dammsugning av
nedre våningen också.
Men sen tog det stopp.
Den där tvätten får allt vänta några dagar till känns det som.
*när skrev jag sist att jag skulle ta den??
Några dagar sen....Och det är inte gjort än
!! 
Nåväl..maan skaa iiiint streeeeesa...läses väldigt sävligt.
Kan inte säga det nog många gånger.

Nu inväntar jag bara att guben ska komma hem,
så vi får äta middag.
Sen blir det soffan resten av kvällen för mig.
Många värkar, lite piller...om man så säger.
*men det är inte rätt*
*
Hoppas alla har en skön eftermiddag och kväll.

På återskrivande!


*tror nog jag tar och kokar mig lite kaffe,
det slinker alltid ner...
Jo, det gör jag
...*


Inga kommentarer: