onsdag 11 januari 2012

först hit å dit, sen hem igen..


Klockan har blivit eftermiddag / kväll..

Jag och gubben har varit och handlat lite och hittade
dottern på affären, som vi sen skjutsade till en annan
för att hon skulle få köpa rätt sorts välling till lilleman.
Han verkar ha kolik stakcarn och kan inte suga ordentligt ur brösten.
Så det får hjälpas till med flaska.

Vi har ätit middag nu och det blir liggläge för mig.
Känner att jag håller på att bli sjuk
för jag har ont åt bihålorna och huvudvärk.
(inte migrän denna gång)
Och så blir jag snörvligare och snörvligare i näsan.
Jaja..jag hann ju vara "frisk" någon vecka sen sist i alla fall.
Eller åtminstone såpass att det var på väg bort ordentligt,
den förra svängen.

Lite "glad" kan man vara i alla fall att man inte är ensam
om att ha det gåendes runt runt..för det är många
som ideligen får det tillbaka.
Och jag har faktiskt klarat mig längre än många andra.

*Kajsa...jo,, hon går runt och gnäller utemellan åt,
Men jag hoppas hon somnar snart igen,
för hon har verkligen hööööga röstresurser.
har nog aldrig hört en katt jama så högt som hon :o)) *

Ha en skön kväll alla !


1 kommentar:

arianne sa...

Alla verkar bli sjuka nu,pratade med syrran nyss som åkt på en rejäl influensa!

Krya på dig,drick nåt varmt och ha det bra som möjligt!