onsdag 18 januari 2012

koffi in dö mårninn


Mmmmmm...så gott med kaffe på morron, istället för neskaffet,
mn hittills fått dricka för att perkultorn tar sån tid.
Nu går det undan igen med kaffekoket! BRA köp!! :o)

Idag har vi Onsdag och jag funderar på vad göra???
Kanske få upp gardiner i rummet eller??
Har inte fått upp några än, sen jag plockade ner.
Och så den där tvättstugan  <:o} * heeee.....
Där har jag inte städat än heller...
*rodnar oklädsamt om dom rynkiga kinderna.

Fnaaaa..jag skulle inte ha avslöjat det, för nu känns det som att jag måste...
Det hade varit bättre att låta det vara osagt och låtsas som att det
 redan hunnit göras en gång, innan jag skrev nästa gång att
jag borde städa där.. *fniss* :o))

Nåväl...otack är världens lön.
Det är bara att bita i den sura..?!?!?!?.... trasan...
( har inga sura äpplen hemma)
....och göra nåt vettigt av denna dagen då.

Men först..MERA KAFFE!

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Haha, det där känns igen. Man skriver något på bloggen som man ska göra, ja då är det bara att görat´. Har man lovat så har man... ;)
Kram och godmorgon!

Disa sa...

Jaaa..de e dumt att "förlova" sig ;o))
Kram å gomorron på dig med. :o)