tisdag 3 januari 2012

mamma ringde...

Så roligt!!!

Min mamma ringde nyss och berättade att hon sett min blogg om henne och pappa.
Så berättar hon att , jag minsann också varit med i dansband!!!
Jopps, vettni..för jag var nämligen nästan 5 månader gammal i hennes mage , på fotot! :o)
Och klänningen jag lagt den grönaktiga färgen på, visade sig också stämma, för den köpte hon
just för att hon var gravid och det inte skulle synas så mycket.
Trummorna minns jag ju att dom var i guld, för dom hade han ju kvar länge
och även när han spelade ombord på färjan!
Då kan jag väl ha varit runt 5 ås ålder , nåt sånt...

Felaktigt mindes jag att det var i Finland dom uppträdde.
Men det var här i Sverige!

Så det ni..jag är minsann gammal dansbands medlem , jag också! ;o)

4 kommentarer:

nicki007 sa...

Tack så mycket Disa..Hoppas du hade en fin nyår och ett gott nytt år till dig med..Kram Nicki

♥ Carina ♥ sa...

Som ett familjefoto då :)
Kram

Marianne sa...

Såg fotot...och tänk så roligt att din mamma såg det och du fick veta att du också var med :-) Jag tycker annars att vi pratar alldeles för lite med varandra.Album är bra mycket bättre i de sammanhangen iaf. än foton i mappar!
Ha en fin dag,kram!

Susanne P sa...

Se där ja! En dansbandsbaby! ;)
Kram & ha en fin dag.