söndag 1 januari 2012

min årskrönika, del 3

*September*

Jag tar mig i kragen och städar ur växthuet.
 Rent och fint.

Mörkret kommer tidigare och tidigare.

Och av någon , för mig, helt oförklarlig anledning , har jag tatt detta foto???
Färgat håret???  Visar nya rynkor???  Beats me! !??!?

*Oktober*
 Jag får en ny mobil av gubben, som är snäll.

Och äntligen en ny matberedare!!!

*November*
  Vinterkängor, som jag ett tag inte trodde skulle behövas,
då snön kommit sent.

Liten Kajsa flyttar in!

Det julpyntas.

*December*

Firade "lilla Jul", med Robin Johanna och lille Wille,
eftersom dom reste till Göteborg över jul.
 Jag klipper av mig det tunna, torra, frassiga håret.

Lille Milton föds samma dag. D.v.s 11.12.22

Och låddan hämtas upp ur källaren!

Japp..det var året 2011,som gick i bilder!
Nu börjar ett nytt, för 2012!

2 kommentarer:

nikki sa...

Hi Disa,
I love seeing all the photos of your life, your home and garden looks so wonderful and your family is beautiful! Even your little kitten is gorgeous!:)
Happy New Year to you too my dear friend. Cheers to many more years of friendship together.
http://i169.photobucket.com/albums/u205/nh07/4ny2012.jpg
All the best to you and your family in 2012.
Hugs and love, Nikki

anise sa...

Vilken härlig tillbakablick..bra att summera lite..Nytt år å nya tag ser fram mot fler stunder hos dej.Gulliga Kajsas framsteg i den stora vida "lite läskiga" världen..
PöööösssåKraaaamen