tisdag 3 januari 2012

no..hej hej...



Så var vi inne på Tisdag igen.
*
Igår började jag med tvätten, men orkade inte klart allt.
Så jag har en del att ta itu med ännu.
Den som spar han har, en hel massa tvätt kvar.
Nåväl..jag har ju all tid i världen att göra bort det på.
Det värsta är ju att, under tiden hinner det samla på nytt,
så man kommer som ingen vart ändå.
Menne menne,,,,tids nog så...händer det nåt.
*
Annars gjorde jag inte många knop igår.
Det är nåt så hemskt vad jag har en massa
kroppsdelar jag inte vill känna av.
Man vet som inte var man ska lämna av allt.
Försöker man , så hänger dom ändå kvar.
Skulle vara praktiskt om man kunde lämpa av div, delar
som t.ex i källaren, tills det slutat värka ...
Men å andra sidan skulle väl bara skinkorna och framdelen av torson
skutta omkring här uppe. :o/
Kanse är lika bra att dom hänger ihop, trots allt.
Men nog skulle det vara skönt att få lägga värken "någerst adderst".

Jaaa...mina dagar nu är inte mycket att skriva om.
Vill mycket, kan inte, gå och lägg sig, vill inte....typ.
Men dricka kaffe, det kan jag..mer eller utan värk..
Så därför sticker jag i väg och gör det nu !

Inga kommentarer: