söndag 12 februari 2012

fick MMS! :o)



Idag fick jag MMS från Kajsas nya "mamma":
Det var bilder på barnen med Kajsa och ett där hon sover helt utslagen efter lek med barnen. :o)
Precis så som jag ville att det skulle bli för henne.
Lek och bus så att hon får göra av med sin energi!

Jag är så innerligt tacksam att hon så gärna ville ha Kajsa och gjorde sig besväret att
åka så långt för att hämta henne också , för jag tror att Kajsa hamnat i himmelriket
för en katt av hennes sort!
Slippa gå omkring rastlöst och bara hänga runt hasorna på en som inte orkar med.
Nu är det många som leker, många att tycka om och många som tycker om.
(lägger naturligtvis inte ut de bilderna eftersom det inte är mina barn.
Har inte ens sparat dom bara tittat på dom
)

Och så skiner solen från en klarblå himmel..
En bra dag med andra ord! :o)

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad skönt att höra att hon har det bra :)

Marianne sa...

Åh vad glad jag blir att läsa det här :-) Det måste vara en stor glädje o lättnad för dig att veta att hon har det bra och att ditt beslut var rätt!

Disa sa...

Men absolut,,,jag är så glad åt det så det är inte sant :o)