torsdag 16 februari 2012

foton som cirkulerar på mig å lillsyrran...?!??!

Jag hittade foton på mig och lillsyrran när vi var yngre och söta.
Blev verkligen förvånad och paff att dom fanns tillgängliga sådär för alla?!?!


Det här är jag när jag var söt...
Nu är det söta borta men rynkor och skrynklor är kvar. ;o))
 Åsså lillsyrran innan när hon hade lite mörkare färg på håret.
Minns dock inte just den modellen på glasögona,
men så har hon ju haft några par genom åren ;o))

--------------------------------

HAhHAhaaaa....jag tänkte direkt på oss när jag såg dom.
Rätt lika faktiskt...bara det att man är väl inte så där söt.
Inte syrran i alla fall.... ;o)) 
Skoja ju bara.... Paula.. :o}
*nu kommer jag få stryk av na´!! :o/

Änniväjjs....
Jag med alla skrynklor och rynkor både runt nylle och kropp.
Och syrran brukar göra en sån där grimas ibland med tungan då hon blåser ut luft
när hon dummar sig och ska vara lite "drygrolig"...vet som inte vad man ska kalla det.
Men hunden påminner mycket om henne då hon gör så. :o))

1 kommentar:

paulastina sa...

aa, dä va verkligen likt...helst när jag spärrar ut näsborrarna sådär å blinkar som en idiot =D