måndag 6 februari 2012

foton uppdaterat hemma

Idag har jag fått saker gjorda.
Jag har städat som en tok och så skönt att kunna göra det ifred.




Dammtorkat och skurat överallt.
T.om torkat av toadörren. :o)



Köket har fått små ändrngar. som kanske ingen mer än jag märker.
Men t.ex svärdsliljorna har fått flytta ner på golvet igen.


I vaksen står en bytta med kotletter som tinar.
Dom ska jag snart steka upp och sen låta puttra i sky.
Till det blir det antingen ris el, makaroner...


Trappan och portalen har också ändrats om lite.



Och Kajsa f.d klätter/sovhylla har svidat om igen till det den egentligen var till för :o)



Ute faller snö i massor...som om det inte räckte med det som var.


Tur är ju att man kan sitta inne i värmen och gona.

Nu ska jag gå och fräsa kotletterna...sen ska jag dö i soffan en stund,
för jösses Amalia vad jag har ont i ryggen.
Men det var det värt...fint och städat som det är :o)

5 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad fint du har! Och inte ett dammkorn såg jag ;)
Kram

Paula sa...

vi har me sjöpt kåtlätter som ska få prutta i skyn
fast inte idag...det blir fläskkarré med pottegratäng idag =P

Marianne sa...

Mmmm,så mysigt du har det. Jag är sååå svundsjuk på dina "gröna fingrar" Hos mig dör t.o.m kaktusar,det säger väl allt,tsss!

Disa sa...

men amrianne :o)) Mina gröna fingrara är av plast :o))

Babbi sa...

Du har så ljust och fint hemma! Visst är det skönt när man fått mycket gjort och veta att NU kan man koppla av lite :) Jösses så mycket snö ni har då...aja, bättre ni än vi ;D. Kram