måndag 6 februari 2012

gomorron


Tänk att det var så skönt att kunna få vakna ifred.
Dricka kaffet ifred och sitta i datorn ifred.
Man har som glömt hur rofyllt det kan vara att bara vara.
*
"Vera" skickade ett SMS igårkväll.
Hemresan hade gått bra och Kajsa hade sovit nästan hela vägen till sitt nya hem.
Väl framme var hon lite rädd, men samtidigt nyfiken på barnen.
"Vera" ska skicka foton senare och berätta hur det går. :o)
*
Idag ska jag städa här hemma, för det hann bli stökigt innan vi kom iväg.
Blir ju så när man river om saker och flyttar bort grejer och så.

Men först blir det mera av kaffet!
*

7 kommentarer:

Anki Nilsson sa...

Go morgon. Så Kajsa har flyttat nu, då får vi hoppas hon trivs i nya hemmet. Inte visste jag hon var datakatt..fniss.

Hoppas du trivs själv nu då, utan katten alltså:)

Kramiz

paulastina sa...

hon kommer få det så himla bra, tror jag...
idag springer hon nog å busar med barnen =)

Disa sa...

Jo..jag tror också att det gått om. Nu har hon ju så många att busa med :o)Och tänk bara sen när hon får vara ute i skogen!

Marianne sa...

Skönt att du mår bra och hört lite om resan.Naturligtvis kommer Kajsa att ha kul och trivas...slutet gott,allting gott!
Njut av dagen,kram!

Joormen sa...

Kan riktigt känna din känsla... då lugnet infinner sig man far så illa både i själ och hjärta då det inte funkar och man vill så väl.

Kajsa får det säkert jätte bra med sin nya familj liv och rörelse med barn i huset. Ska bli skoj höra om hon slutar leva rullan å jama...

Min marodör han fortsatte på samma vis men dom står ut med ljudet.... jag blev vansinnig....

Joormen sa...

vaaa två inlägg??? fattar inte hur det gick till........

Disa sa...

det blir så ibland, men jag tog bort den ena ;o)