tisdag 14 februari 2012

inget jag firar men...



Ja, det är den 14 Februari idag och alla hjärtans dag.
Inget jag firar men kan önska alla som gör det en bra dag i alla fall.
Själv har jag börjat tänka som guben,,,-sånt tjaffs hålls dom bara med på bio :o))

Idag var det ingen son att väcka, för han har vaknat tidigt med sin pappa och åkt iväg.
Så det var tyst och tomt som vanligt och man fick sitt kaffe i lugn och ro.

Har ingen aning om vad jag ska göra idag.
Men det blir väl det gamla vanliga.
Och så mera kaffe förstås.

Ha en fin dag alla.

6 kommentarer:

Ankii Nilsson sa...

´Nix jag firar inte heller hjärtedagen, men jag gillar dig precis lika mycket idag som de övriga dagarn, så jag lämnar en hjärterlig kramiz här till dig.


Kramiz

Disa sa...

Detsamma till dig Ankii :o)

Night Lady sa...

My Valentine Heart

Valentine’s Day is full of paper hearts,
but my heart for you, my friend,
is full of feelings
more precious to me than gold,
as long lasting as diamonds.
My heart for you, my friend
is filled with emotions strong as platinum,
and appreciation for you
worth more to me than any treasure.
My Valentine heart is yours,
my priceless friend.
Happy Valentine’s Day..

(¯`v´¯)¤
.`•.¸.•´
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(`'·.Happy¸.·'´)
(`'·.Valentine!¸.·'´)
¸.·*)*¸.·´¨)*´¨)¸.·*¨)
(¸.·(¸.·´ .·´¸¸.·´*´¨)Love Nicki

Joormen sa...

Inget jag heller brukar fira.. men ikväll kan man tro det. Har bokat en show vi ska gå och se ikväll

Vilken jävla typ heter den och jag tror den är skit rolig. Tänkt aldrig på att det var alla hjärtans dag då jag gjorde det för en månad sen.. men nu får väl gubben se det som en present eller nåt....
HA DET HJÄRTLIGT I ALLA FALL.

anise sa...

Nää..det är väl mest för handeln ska dra in lite exira kosing en sån här dag..men ett hjärta så här kan du få både idag och nästa vecka
PöööösssåKraaaam

nikki sa...

wowww Disa I love the new layout design in your space, so delicate and feminine, just beautiful.
And your valentine graphic so beautiful also. A great talent you are my dear friend.
Happy Valentines Day to you.
http://i169.photobucket.com/albums/u205/nh07/vdayfromNikki.jpg
Hugs and love, Nikki