onsdag 8 februari 2012

möblera kanske???



Här har vi då  Onsdag hela dagen lång.
Och jag är så sugen på att förändra lite,,,möblera om så att säga.
Saken är ju bara den att, man ska ju orka slutföra det man påbörjar också.
Och jag är inte så säker på att jag gör det ?!?!
Nu har jag ju haft så här i år snart...jag som möblerade om en gång i månaden , minst, förr i tiden.
Och det blir ju lite trist att ha samma samma dag ut och dag in,
när man går hemma dag ut och dag in och det liksom inte händer annat
än städ, ibland tvätt, laga mat och titta på tv dag ut och dag in.
Annat orkar man ju inte heller.
Mmmm....jag ska gå en vända till och se om jag inte får nåt gjort.
Så skitless på allting så jag tror jag går av på mitten snart.
Måste ju hitta på nåt som kan förgylla dagen liiiite i alla fall...
Ombyte förnöjer säger dom ju...

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Möblera om är ett stot projekt. Åtminstone för mig. Börjar man flytta något så blir det som en dominoeffekt. Då måste man flytta på det och det och tavlan och... osv... ;)
Lycka till med det du bestämmer dig för :)
Kram kram

Ankii Nilsson sa...

Har du ingen snäll granne, du kan ropa in för hjälp??
Här går inte att möblera om så mycket, tror jag o jag har ingen lust heller nu när man vet man ska flytta en vacker dag:)

Om jag känner dig rätt - ja så har de nog hänt en hel del hos dig innan morgondagen:)

Kramiz ta´t lugnt

Joormen sa...

Det är så roligt och möblera om gamla saker blir som nya på ett annat ställe. Så blir det ju dessutom lite guldkant på tillvaron en stund.

Jag skulle åxå behöva det. Känner mig mer som down.....

Night Lady sa...

Hej Disa..
Kan förstå din önskan att möblera om..Förändringar är nödvändiga för att människan ska trivas..Så jag säger Lycka till och önskar dig samtidigt en fin helg..Kram NL