måndag 13 februari 2012

praktik och tv-program...och lite annat...


Måndag morgon och en ny vecka.
En vecka som vi har sonen hemmaboende på heltid. :o))
Han har fått praktik åt Boliden och ska vara där i 3 veckor,
så han åker med in pappa på morgonen.
Den här veckan är den första.
Till helgen åker han väl hem till Johanna igen.
*
Igår var det ju Söndag och då brukar jag alltid se Bones.
Skulle göra det igår också, men blev så besviken för det var inget.
Så jag gick ner igen för att se Så ska det Låta med Benke.
Och det är jag glad för, för gudars vad dom var bra och roliga,
Galenskaparna och After Shave. :o))
Sen var Law and Order och så sängen...
Tittade lite på The Closer, men det somnade jag sen ifrån.
*
Ny vecka och nya tag...vad det nu blir av det återstår att se.
Men mera kaffe vet jag med garanti att det blir.

En skön fin vecka till er alla.

2 kommentarer:

paulastina sa...

vi såg oxå "så ska det låta"...
sååå jäkla bra! =D

Disa sa...

Jo, många skratt blev det :o))