onsdag 15 februari 2012

Svar på frågor..

Namn:
Disa ( kallas Tinni av min familj där hemma )



Stjärntecken:
Vattuman


10 ord som beskriver dig:
Lojal, rättvis, snäll, cynisk, sarkastisk,
lättroad, illond, trött, åskådare, besviken.

Ordspråk/talesätt du gillar/lever efter:
Som man bäddar får man ligga.
Det man sår skördar man.
Det är aldrig för sent att ge upp.
Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst.
Är huvet dumt får kroppen lida.
Prata på du bara, låt inte förståndet hindra dig.

Vad ville du bli när du gick i gymnasiet? Jag ville bli nånting.

Hur gick det med den drömmen? Åt helsefyr.

Vad var det viktigaste som hände under 2011? Det året tog slut.

På milleniumnatten, vad gjorde du då? Låg hemma och tittade på tv.

Tre maträtter du lagar ofta:Korv och makaroner = Usch
Lax och potatis
Kotletter med pommes

Godisarnas topp 3:Salta stänger
Blå fiskar
Choklad =ljus.

Vad skulle du göra om du vann 5 miljoner: Köpa enplansvilla
Betala lånet
Sätta av till barnen

Tre saker du är bra på:hmmmm...det var svårt...
ligga i soffan
titta på tv
gå runt och glo på väggarna.

Tre du är dålig på:Jag har med åren blivit dålig på att:
Lita på människor
Ha roligt
Uppskatta livet

Tre hobbies eller saker du gillar att göra:Pyssla i trädgården
Greja med blogg och bilder
Heminredning


Tre som du INTE gillar att göra:Umgås med ytliga människor
Lyssna på skvaller
Göra som jag blir tillsagd.

Det fulaste du vet i klädväg: Hängbak
Byxlinningar som slutar innan dom ens börjar
Leopardmönstrat (=inte för att det är fult,men jag associerar det till annat)
Raffset
Kortkorta kjolar
Storblommigt mönstrat.
"Hippiestilen" 60-tals modet.

Två favoritleksaker:Datorn
Slipmaskinen eller skruvdragaren.

Viktigaste världsfrågan:När i hundan ska vi slippa Moderaterna?

Någon ovanlig talang:Nej...det har jag nog inte.

Inga kommentarer: