lördag 4 februari 2012

trotsat kylan..


bara en bild
Vi trotsade kylan och åkte till stan.
Var in på en loppis där jag hittade lite ljuslyktor och så köpte jag mer värmeljus.
Skönt ändå att trotsa kylan sådär och se att man faktiskt överlever den och alla andra
är som om det vore mer normala tempraturer ute, för det var inte så lite folk ändå. :o)
*
Värmen hade gått upp bra hemma när vi kom in igen,
så pelletsen har jobbat på bra.
*
Jag har snabbstädat lite och nu börjar gubben med maten.
Sen blir det hockey och resten av kvällen glutta tv.
Sen laddar vi batterierna för att åka med Kajsa imorgon.
Det vill säga om kvinnan inte ringer och säger att hon inte vill åka.
*
Hoppas ni andra har det mysigt inne i värmen!

2 kommentarer:

Babbi sa...

Jahaa..har du hittat ett nytt hem till Kajsa..det har jag missat. Vad skönt att det löser sig :) Kramen

Camilla sa...

Jag skulle ju på dop igår. I -25 graders kyla. Jojo...det var .25 i stan.
Då jag gick uppför backen till kyrkan så frös ögonen på mig.
Ojojoj,vad kallt det var.
Tur att kyrkan stod för motorvärmare. Annars vet i katten om jag fått igång bilen efter dopet.
Kram!