torsdag 1 mars 2012

lite om igår och så..



Här sitter jag och har vaknat tidigt helt i onödan.
Jag som börjat sova till åtminstone över klockan 6.
Men inte idag...hade sådana mardrömmar.
*
Vädret igår var varmt och fint igen och det har töat massor.
Snön på altanräcket är borta, men på backen ligger det djupt än.
Ska visst bli snöblandat regn till helgen.
*
Mitt paket från Jotex kom igår.
Allting var jättefint och sängkläderna blev jag riktigt nöjd med.
Innerkuddarna var väl en nackdel med...dom blev för stora.
Tänkte ju inte på att kolla mått och bara klickade av farten.
Men dom kommer nog till användning ändå.
*
Sista veckan för Robin och hans praktik nu.
Han trivs jättebra och tycker det är trist att sluta.
Men nu har dom ju stundande sportlov i alla fall.


Igår fick jag bytt gardinerna i rummet.
Tog dom vita hissgardinerna jag haft i köket till rummet
och i köket har jag hängt vita panellängder.
Nu fattas bara soffan...men jag är så nöjd redan så det är inte klokt.
Varför har jag inte målat allt tidigare??
Jag älskar det!! Så luftigt och fräscht så det är inte klokt!
Love it, Love it, Love it....
*
Idag ska jag fortsätta med tvätten jag påbörjade igår.
Hann allt förutom svarta kläder...
och sen tillkom ju dom nya sängkläderna också, som ska tvättas.
Men det går nog fort bara jag kommer igång.
*
Det är Torsdag idag och Fredag står och stampar på att få göra
FULLFARTMOTHELGEN...
*
Ha en skön dag Alla!


Längtar knappt nå till sommar´n.

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vilka vackra bilder du visar. Fast nån längtan till sommaren får man inte alls...
Men åhhh vad jag luras! Sommaren, eller kanske vi ska ta våren först, får gärna komma idag :)
Kram

cw sa...

dina blommor är fantatiska att se på. Jag väntar var dag på sommaren för den tiden är den bästa.
Då är jag glad bara solen skiner:)))

kram kram