torsdag 12 april 2012

bara så mamma inte blir orolig :o))


Jamen hej å håå..
Bäst att lämna lite livstecken igen dårå så inte mina nära & kära uppöver tror att det hänt nåt ;o)
*
Här är det full rulle som...vanligt höll jag på att skriva men mer som..
ibland nu och då.
Jag städar och grejar och har tatt ner tvätten och vikt in i resp, skåp.
Tänkte ta källaren idag för det blidde inget av med det igår.
Och jag lär inte göra några underverk mer än bara det värsta.
Har som tappat orken helt och vet inte om det beror på vädret,
vilket känns frustrerande eftersom det vore så bra om man fick sånt gjort
när man ändå inte kan vara ute..för sen när solen kommer då är det ju dumt
att vara nere i källaren och städa, kan man tycka.
Men jag har väl aldrig blivit anklagad för att vara riktigt bright heller...
*
Robin stack iväg just med sin kompis och lär väl blir borta mesta delen av dagen som vanligt.
Påsklovet har ju varit väldigt trist för dom flesta här uppe eftersom vädret visat sina sämsta
sidor mest hela tiden och man blir inte sugen på nåt.
Och när skolan börjar om då blir det säkert soliga dagar igen.
Men men,,dom har ju inte länge kvar nu innan sommarlovet heller.
*
Nehepp...nu har jag i alla fall skrivit lite så mamma inte behöver oroa sig! ;o)
Ha det gott alla ..
Over and Out och....

Inga kommentarer: