tisdag 10 april 2012

eftermiddagsdags


Och så har vi eftermiddag.

Jorå..jag fick lite gjort trots allt.
Bytte gardiner i rummet till svarta och kuddarna fick också svart...
Ska leta nåt  i brunt när börsen tillåter om si så där en vecka.
Brunt och vitt är snyggt ihop.

Och sen har jag gjort den sedvanliga städningen alltmedan snön fortsatt att dala,
men smälter bort lika fort och nu är det uppehåll.

Nu är det dags att sätta på kaffehurran för gubben är snart hemma
och sen vankas väl nån form av middag..
Men innan dess måste det handlas lite förnödenheter igen.
Och sen är det hockey...

Jopps..nu är det finalspel...
Hujja...vad jobbigt, men måste ses..
Nerverna utanpå mest hela tiden ;o))

1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Jag gillar din stil :) Skulle vara trevligt med ett foto :)
Gubben min sitter också klistrad vid TV:n.... Själv har jag titta på Morgan o Ola Conny när e är på resan.... De är ju bara sååå härliga :) Kramen