söndag 8 april 2012

fönster eller inte fönster...



Hej igen..

Jag går runt här och tittar på mina fönster nu när solen skiner...och det är knappt så man ser ut genom dom.
Det skulle verkligen behövas en rekorderlig putsning av dom...
Likadant med skåpluckor i köket.
Så jag funderar lite smått på om jag ska kavla upp ärmarna och se om jag kan orka få nåt gjort idag åt det !??!
Man skulle ju må gott efteråt om inte annat av att slippa se eländet.

Sen är jag så sugen på att ta ut möblerna på altanen...men det är ju inte riktigt varmt ännu och sen ser det ut att kunna bli lite mer snö också åt veckan.
Att det aldrig kan bli vår ordentligt här .
Gräsmattorna är ju fortfarande snötäckta helt och hållet.

Jaa...det är vad jag funderar på...
och sen återstår ju som sagt var att se om det blir nåt gjort eller om det stannar  därvid.






2 kommentarer:

beautifulchaos2 sa...

Oh I love this new look! so pretty and lovely for spring.You alaways amaze me with your beautiful designs Disa.
Wishing you a Happy Easter and a wonderful holiday weekend.
http://i169.photobucket.com/albums/u205/nh07/easter1t.jpg
Big hug, Nikki

Paula´z sa...

Godmorgon på dej!
Vi hade en bra dag igår. Besök ända in till småtimmarna :) Nu är vi lite trötta...Hade menat till mammas idag, men vi ska på 11 årskalas idag. Svägerskans en son fyller år....

HA en bra dag o hoppas att migränen är bättre nu!

Kram