torsdag 12 april 2012

säg mig, varför blir det alltid så?


Nu så...
Nu har jag städat det värsta nere i källaren och varit duktig.
Fick röjt lite i hobbyrummet med.
Så skönt..
Och så snurrar tvättmaskinen med sängkläder just nu och jag har redan hängt en tvätt också.
Men det är massor kvar som ska göras längre fram när man kan ta ut släpet som fortfrande är insnöad.
Då jäklar i min skjorta ska det kastas grejer!!!
*
En sak som är rätt lustig..
Jag har ett par jeans som är blekt ljusblå...och varenda gång jag tar på mig dom så hittar jag på att göra saker som skitar ner mig.
Jag har tänkt på det nu senaste gångerna och det började första gången jag köpt dom och hade på mig dom ...
Då var jag ute och oljade in kompostgrinden med spillolja och var skitig som få...Varför ALLTID just DOM byxorna???
Kan jag liksom inte synka skitiggöra till dom gånger då jag har mer smutståligt på mig??
Nää...alltid dessa ljusblå där det riktigt syns. :o/
Nåväl..sån är jag...
Inte ett spår bättre och lär aldrig bli heller...jag menar..
Jag är ju 48 bast och inte kommit längre i utvecklingen!!??!
*
Nu ska jag vila lite innan det är dags för nästa tvätt att hängas.

Önskar en fortsatt skön dag
till er andra!
*













 

4 kommentarer:

Joormen sa...

Nytt bytt å snyggt som vanligt.

Mikaela Törner sa...

Va fint det var när man ser dekorationer där texten är!
Hoppas du får en bra dag!

paulastina sa...

jo men, dä feståru vel...de e ju för att du vet att du inte får skita ner dåm...å allt man inte får dä gör man ändå å därför skitar du alltid ner dej när du har dåm brallorna

enkel matematik ;)

♥ Carina ♥ sa...

Du är ordentlig som har speciella "skita ner dig" kläder :)
Kram kram