tisdag 10 april 2012

snöig tisdag i april


Hejsan Tisdag..
som för övrigt inte är någon fin dag..
Nää..här snöar det och är mulet och som vanligt fick jag därför vakna med migrän
och det är en sån där enerverande som inte vill gå över ens med tablett...
Det värsta banket har lagt sig, men det ligger som ett band
över näsa/ögon och pressar in mot skallen...

Jag hade ju tänkt få en del gjort idag,
men har ännu inte ens kommit ur morronrocken.
Får se om man orkar nåt alls!??!
Gör jag det, så återkommer jag...
Annars har jag inget mer att förtälja mer än att
Jag önskar er alla en skön dag!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Här regnar det idag. Dock har jag ingen migrän så jag har det nog bättre än dig. Stackare!!
Kram

Mita sa...

Skitväder här också,blåst och regn. Men som sagt,hellre det än en riktig migrän. Stackars dig, hoppas du kan vila bort den,men att inte tabletter hjälper måste vara jätte jobbigt.
Varma kramar till dig vännen♥

Joormen sa...

Same shit här skallen låter dunk dunk eller nåt blixt å dunder ......vädret katastrof och humöret likaså..

Din fina sommar bakgrund piggar upp i alla fall. Och beundrar din energi trots skallebanket.