måndag 9 april 2012

vitt vitt vitt....

 
 


Okej...så här äre...

Vitt är skitsnyggt.
Jag gillar det helskarpt.
Men...man måste inte ha ALLT i vitt
känner jag nu efter att ha just allt vitt.
Man kan t.ex ha en annan färg på gardinerna.
Och nu är jag då i vardagsrummet.
Köket är helt ok....men vardagsrummet är
liiiiite väl vitt.
Såååå...jag tänker att jag ska rota igenom mina skåp och se vad jag kan åstadkomma för att få lite färgbryt där inne idag.

En annan sak  jag känner att jag vill göra väldigt snart är att få ut alla sådda plantor uti växthuset.
Börjar vara less på att ha dom inne.
Så det blir nog att ta upp el-elementet och slå på det under nätterna när det är kallare.
Får väl dock vänta på mer plusgrader än dom som ligger på minus just nu.

Japp...det var det..
Ville bara göra en liten confession om det vita.
Love it, but then again less is more..
eller nåt sånt.

*Går iväg och gräver då*






 

2 kommentarer:

paulastina sa...

ja men precis, det är det jag menar...vitt är jättefräscht, men inte om ALLT är vitt...man måste ha lite färgkluttar här å där som i gardiner, kuddar å prydnadssaker...det blir så mycket gladare, varmare å mer hemtrevligt då

=)

♥ Carina ♥ sa...

Vitt är fint men lite färg däremellan piggar upp.
Lycka till med grävandet :)
Godmorgon!