tisdag 12 juni 2012

10 frågor, 10 svar

1. Hur kommer det sig att du började att blogga ?


Det var väl i bloggandets linda och jag ramlade över en sida
där jag skapade en site mest bara för att testa.

2. Varför heter din blogg som den gör?
Jag heter ju Disa och på engelska är punkt= dot och så blev det disadot.
Citadell lade jag till för att alla andra som hade med hem att göra var upptagna.

3. Vad drömde du om när du var liten ?
Ingen aning…jag hade nog inga direkta drömmar sådär.

4. Vilket är ditt favoritsemesterställe i Sverige ?
Jag har aldrig semestrar sen jag blev vuxen varken i Sverige eller andra länder.
( Och med semester menar jag att slippa ifrån stress och städ o.s.v)
*Annars var jag på MC till Norge -07 på en jävla snabb tripp.
300 mil på 5 dagar..fint var det lilla man hann se.

5. Vad gillar du att göra om du har en stund för dig själv ?
Det som faller mig på läppen just då, men oftast myser jag bara.

6. Vad unnar du dig själv ?
”Unnar”….tjaaa…inte mycket.

7. Vad skulle du aldrig köpa eller sätta på dig ?
Kråsblus och gabardinkjol

8. Vilken färg kommer aldrig i ditt hem ?
Grönt och orange i kombination med varandra.

9. Vilken årstid gillar du mest ?
I år gillar jag nog ingen av dom för dom är bedrövliga allihop.
Men vanligtvis tycker jag att alla har sin tjusning.

10. Vad gör du helst en varm sommardag ?
Det beror på hur varm.
Allt under +25 är jag ju ute och rotar i trädgården,
över det då går jag in och söker svalka eftersom värmen numera får mig att må illa.

 

3 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Roligt att få läsa lite mera om dig :)
300 mil på 5 dagar... hann du se någonting överhuvudtaget :)???
Kramen på dig♥

♥ Carina ♥ sa...

Det var verkligen en snabb tripp, haha.
Kul läsning!
Ha en fin dag!
Kram och godmorgon!

Night Lady sa...

See outside the window..
Sun rising for u flowers smiling for u..
Birds singing for u.. bcoz last night..
I told them to wish u a wonderful good morning..
Night Lady