onsdag 20 juni 2012

brist på rubrikval till en intetsägande blogg.


Ja..dagarna går och som vanligt regnar det mesta bort.
Idag är det uppehåll än så länge men mörka moln hänger ovanför husen och hotar med mer regn.

Det händer som vanligt heller inte mycket mer än att jag diskar, plockar och går runt och glor.
Som vanligt också en massa tvätt som måste tas itu med och jag har fått bort lite.

Som sagt..det händer inte mycket så jag har inget att berätta av vikt och värde.
Köpt nya klädnypor, mer plåster och snöre till grästrimmern , är nog det mest spännande
som hänt i veckan än så länge.
Nja..Benke köpte faktiskt 2 par brallor och det är rätt ovnaligt ! :o))
***
Nu väntar jag på att kaffet ska puttra klart.
Sen ska jag nog kavla upp ärmarna och gå ner över för att slåss med tvätten.

Ha det gott alla!

6 kommentarer:

Paula´z Diarie sa...

Jag tvättar också..tråkjobb ;(
Här skiner solen idag:)
Igår ösregnade det!

Ha en bra dag!

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Jasså nytt snöre till grästrimmern. Intressant!
Haha, du är rolig du, men det är ju allt det där som är livet, vardagen :)
Själv ska jag på ica och bibblan idag. Ganska spännande det med ;)
Kram och godmorgon!

Marianne sa...

Här är det likadant,visst lever vi spännande liv,hahahahahha! Nåja än har inte hoppet stendött,badstassen ligger redo iaf. Vi ska faktiskt till stranden idag men knappast för att bada,brrrr!Det blir lite fika och "titta på folk"
Ha det gott,kram!

Carina Sjölund sa...

Tvätten tar ju en enorm tid, eftersom denna tvättkorg är full fötjämnan.
Här har det bara blivit en liten promenad och bibblan så klart :)

Inget regn här idag heller, solen kikar fram i mellanåt och 19 grader varmt :)
Kramen rara du♥

Mita sa...

Ja dom vardagliga sakerna finns det gott om.Tur det,annars hade man inget att göra,haha...skoja lite bara...
Men vad mycket regnande ni verkar ha, till och med mer än vad vi har.Nu håller vi tummarna för Midsommar,
Kram vännen♥

Camilla sa...

Jojo...ibland händer det inte så mycket i ens liv.
Men då har man ju alltid tvätten. Evighetsgöra.
Kram!