söndag 10 juni 2012

får nog säga Hejdå till dom...

Läste just på internet om tomat och gukrplantor.
Jag kan nog gräva upp mina och lägga dom i komposten eftersom bägge vill
ha tempraturer på i alla fall +20-25 grader och helst inte under +15 om nätterna.....
Vi kommer ju inte ens upp i det dagtid!!!!
 Dom får svårt att ge frukt då , stod det och jag har sett att mina ser lite som hängiga ut.

Jag kör ju inte värme där eftersom det gått sönder glas
och jag vägrar göra det sommartid eftersom det kostar mer
än att köpa tomat och gurka på affären.

5 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Det är så att det "nästan" är gränsfall att sommar blommorna fryser! :)
Kramen på dig♥

Aurora sa...

Håll ut. Värmen kommer. Kram

Mita sa...

Vad tråkigt med kylan,men det måste ju vända snart tycker man.
Kram vännen**

Paula´z Diarie sa...

Värmen kommer......

Ha en bra dag!

Kram

Camilla sa...

Se vad vädret förstör. VI VILL HA VÄRME NU!!!!
Kram!