fredag 8 juni 2012

inte på mitt bästa humör...


Jaaa..det är ju inte bättre än att man får insförskaffa en sån här...under skoteroverallen i denna delen av detta jävla skitland.
Är det inte för torrt & varmt som det var förra sommaren, så regnar det non stop och når milda vinterdagstempraturer..
Inte ens + 10 visar termometern...den 8:e Juni. Nää..den står på kylskåpets maxtemp..d.v.s + 8 grader.

Fy faaaaaaaaaaaaaaaan va less jag äääääääär...har ingen lust att ens gå ut och vattna i växtehuset på tomater och gurkor för man måste klä på sig så mycket för att våga sticka ut näsan genom dörren.

Jag har dammsugit och som övriga tiden av året, så glor jag på väggarna där jag rastlöst knallar runt och funderar över om jag ska flytta till Jamaica eller Skåne??? Skitdetsamma typ, för jag fattar nog lika bra/dåligt vad de säger på respektive ställe.

Åt h-vete med sommaren 2012 säger jag....den är ju snart slut här uppe också. 1½ månad till sen börjar det vara mer höstlikt.

Jaaa..jag är verkligen, VERKLIGEN på SKITHUMÖR!!!!

5 kommentarer:

Mita sa...

Men hjälp vilket humör du är på,undrar om man törs sticka in nosen här,hihi...
Tråkigt med så dåligt väder när man vill ha sommar och hyggligt varmt.Så jag förstår om du blir på dåligt humör.
Det har ju varit en kall och regnig vår,ja ända in på försommaren. Enstaka dagar som är fina så man tror att nu är sommaren här,men icke..
Den här veckan har i alla fall varit hygglig här och inget regn peppar,peppar än så länge,
Varje solglimt springer man ut och njuter som attan,hehe..
Det måste ju komma finare väder hos er,så upp med hakan vännen och bli inte nertryckt..
Kramizar♥

Anonym sa...

Långärmad tröja, fleecekofta, gammal vinterjacka, varma svettisbyxor, raggsockar, gummistövlar å arbetshandskar hade jag på mej när jag var å försökte få nåt gjort ute. Frös ändå, måste bero på att jag glömde pälsmössan
:-( Har bara fixat 8 amplar hittills å de e flera dar sen. Nu äre ba resten kvar. Hav förtröstan för de har inte jag.
lillaSTORAsyster

Anonym sa...

Glömde nämna att ja faktist har haft en ljusglimt idá. en dejt me en söt liten kille, Milton heter han. Avundsjuk? De va jätterooolit när dom kom å hälsa på. Celia e så gulli å dukti me sin lillebror å hjälpsam.:-)

bittans sa...

Ja ni får flytta söderut..här har vi 20+ och solsken så jag klagar inte. Snygg bikini...gubbarna kommer att dregla ;D

Anonym sa...

Hmmm sicken muntergök du är, kärlek inte hat vet du ju
Lille jag