måndag 18 juni 2012

liten morronpratis.


Idag vaknar man till sol.
Då kanske man kan vistat utomhus igen...
Sen lovas regn hela veckan igen.
Räknat med idag har vi i alla fall fått ihop 5 dagar med solsken då.
Inte illa pinkat för att vara den 18 Juni år 2012... :o/
*
Jo vi åt ju igår och det här är vad som fanns på tallrikarna
och det är också vad gubben får till lunch idag.


Idag ska jag se om jag kan orka tvätta lite lakan och sånt som ligger i tvättstsugan.
För nu kan jag ju hänga det ute!
Annars har jag inga större planer för dagen utan tror det blir mest som igår...
I sällskap av Latmaja i hammocken..fast igår var det soffan! ;o))

4 kommentarer:

Marianne sa...

Hos oss har inte solen vaknat än och gårdagens förväntade roligheter regnade bort.Men skam den som ger sig NÅN GÅNG måste det väl vända!
Är det du sjölv som friterat eller...?? Ser smaskigt ut,mmmm!Känns som det är dags för frukost,magen knorrar av din bild ;-)
Hoppas du får en skön början på veckan,kram!

Carina Sjölund sa...

Här skiner solen, blir nog en riktig härlig dag :)
Nu måste det väl ändå vända tycker jag??? :)
Ha det gott!
Kramen♥

♥ Carina ♥ sa...

Jag har liksom höjt rösten nu att värmen ska komma. Och jag tror banne mig det funkade. Idag skiner solen :)
Ha en fin dag!
Kram

Camilla sa...

Idag vaknar jag upp till ett grått Sverige. Men dom har lovat sol på eftermiddagen. DET ser jag framemot :)
Kram!