lördag 17 november 2012

att ha julpyntat eller inte ha julpyntat....det är frågan.

 

Tänt lite ljus i köket och hittade på ICA dessa söta adventsljus tidigare idag
som jag trodde kostade 29:90:-  men visade på kvittot 99:-
Nåväl..dom är ju söta.

Packade fram dom på bordet när vi kom hem och så kommer Robin in och säger..
-Men vad det var då juligt här då.... ??!?! :o/
4 ljus och det är redan julpyntat ???
Ja ja..han har inga stora krav på saker och ting :o))

Kan jag säga att jag julpyntat nu då eller ??? :o}



 

2 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Du har det sååå fint hemma hos dig… I ditt kök tycker jag att därborta bakom spisen ser det ut att vara en annorlunda men trevlig hörna !!
Ha en fin kväll, kram Britt Inger

jacessan sa...

Jag hade tänkt julpynta lite idag så jag började städa. Men fick så ont i skallen mitt i städet så jag blev inte klar med det och inte pallar jag julpynta idag heller :/ typikst