fredag 9 november 2012

det går ju som bra.....



Nu är klockan senare eftermiddag och vi har just ätit middag.
Fläskytterfile´ med pommes och det var gott.
*
Tvättat bort resten av tvätten som var kvar också och det är skönt att ha det gjort.
*

Efter maten gick jag ut med gubben och tog ett bloss och vi räknade ut att,
sen i Söndags har jag rökt ungefär 1½ cigarett lite drygt.
Jag röker ju inte egentligen alls längre, men får ibland ett sug då jag går ut och tar ett eller 2 bloss
bara för att stilla det värsta.
Men det går jättebra utan faktiskt !
Morronkaffet var väl det jag bävade mest för , men jag tar min mugg och sätter mig vid datorn
och det går hur bra som helst.

Nej.jag har inga hjälpmedel, för jag tycker det där är blaha och trams.
Testade ju plåstren förut och det gav ingen som helst effekt what so ever,fastän jag hade dom starkaste.
Tuggummina får man halsbränna av och sen kostar allt så jädrans mycket att jag hellre röker upp pengarna
än lägger ut det på nåt hokuspokustjafs som enbart har psykisk effekt på dom som tror på det.

Man får väl se hur det går framöver...för jag ser ju att klarar av det om jag vill...
Frågan är bara...vill jag sen???
Nåväl..det var allt för nu.
Nehe..det var det inte alls.
Jag har faktiskt klippt av mig håret...verkligen trollklippt, för jag tog bara fast tofsar här och där och
kapade av det som stack utanför :o))
Jag orkar inte med trasselsuddet längre men har inte heller orken att vara noga.
Men det duger åt mig..jag ser ju så dåligt nu för tiden och det jag ser ser bara bra ut ;o))

2 kommentarer:

Britt-Inger sa...

God morgon får jag säga, du kanske sover fortfarande ? Jag får egentligen sova för idag är jag ledig men tror du att det gick ;(
Nädå, halv 6 var jag vaken försökte sova till tjugo i sju men då gav jag upp :)
Nu sitter jag här med en mugg kaffe o vill inte sätta igång något eftersom gubben sover än….
Hoppas det i fortsättningen går bra med cigaretterna !
O att du känner dig piggare för var dag som går !!
Ha en fin dag o ta hand om dig, kram Britt Inger

Paula´z Blogg sa...

Hoppas att du får en härlig helg!
Och krya på dej nu

Kramen om