lördag 10 november 2012

myslördag...



Lördag står det idag i tur ordningen.
*
Jag tog en liten sovmorron och vaknade lagom till medicindags.
Skönt att få sova lite bättre efter flera nätter med störningar av hostan.
Inatt har jag "bara" haft en lång hostattack och några kortare
så jag har kunnat stanna i sängen hela natten.

Tidigt imorse fick jag slå igång tv:n ett tag för att somna om...
det var runt 4 snåret .
*
Jag börjar ha lite myspyskänslor och lust att "vinterpynta" lite.
Jag ska ju inte ha direkt julpynt längre utan annat.
Jag har ju som tappat lusten för jul med tomtar och rött o.s.v. efter de senaste årens skitjular,
men vill ändå fira "jul", så jag gör det på ett annat sätt istället. :o)
*
Dags att koka sig lite riktigt kaffe för jag har bara tatt neskaffe ännu.
Sen får dagen börja med vad den nu har att bjuda på.
*

Ha en go dag alla!

Inga kommentarer: