torsdag 15 november 2012

Torsdag eftermiddag..



Inatt har jag sovit relativt ostört från hostan, men vaknade runt 6:30 snåret av den.
Då klev jag upp och gick ner och tog mig kaffe och satte mig i datorn.
*
Senare har jag städat här samt tvättade sista som låg i tvättstugan och även städat där.
Så himla skönt att ha det gjort och all tvätt är nervikt och uppburen.
Så nu är det bara köra vanliga tvätten i helgen.
*
Jag har tagit mig en varm skön dusch också och sen gluttat på tv:n.
Kaffe har jag just kokat så jag ska snart ta mig en mugg.
Sen börjar det vara dags för middag igen då gubben kommer och Robin med.
Robin är på stan och träffar kompisar.
Han har ju hoppat av skolan, som jag skrev tidigare och väntar bara på att
bli utskriven så han kan anmäla sig sen på AF.
*

Ha en skön Torsdag afton alla.

1 kommentar:

Carina Sjölund sa...

Skönt att du slapp hostan i natt.
Finns ingenting som är så irriterande som hostan när man ska gå och lägga sig. Och det är ju oftast då den slår till som värst.
Ha en fin kväll!
Kramen♥