lördag 10 november 2012

varit ute...


Idag har jag vatit ute för första gången på över en vecka.
Jag & gubben åkte till Ica Maxi och storhandlade lite och det var skönt att få det gjort.
Magen höll hela tiden guskelov för den vill ju bli lite i olag med penicillin.
Men som sagt...det gick bra.
*
Ska laga en tidigt middag idag som blir fisk och potatis.
*
Snön har smält bort helt och det regna även hos oss nu och är allmänt trist väder.
Men vad gör väl det när man får kura inne i värmen.
*

Ha en fortsatt skön dag/afton alla.

5 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Ha en skön kväll, hoppas maten blev god :)
Kramen….

♥ Carina ♥ sa...

Kurarväder här med. Men det gör mig inget, jag jobbar i helgen och då sover jag ju ändå bort dagarna :)
Kram

Marianne sa...

Heeej :-) Känns verkligen att jag inte tittat in på ett tag!? Så fint du har gjort här! Snyggt,mmmmm!Skönt att höra att du mår bättre och kan äta... åtminstone fisk som ju är lätt mat.Själv hänger jag inte alls med i min blogg så den får vila ett tag till men en inbjudan till Facebook har jag lagt ut!Vissa gillar inte alls FB så om du inte vill hälsa på där så förstår jag dig fullständigt men OM så är du mer än välkommen!
Kramar om o önskar dig sköna friska dagar :-)

Mita sa...

Skönt att du mår bättre,och härligt att komma ut en sväng,man känner sig piggare sen tycker jag.
Nog är vädret gråtrist och dom soliga dagarna lätträknade. Men som du sa, man får mysa till det inomhus i stället.
Kramar**

Anonym sa...

åhhh vad glad jag blir för ditt svar om FB....sök på "Marianne Petersson Helsingborg"
Ha en sköööön söndag vännen,kram!

Redtoppskan