tisdag 1 januari 2013

första dagen på nya året...




Hejsan Svejsan 2013 !
Jag sov förbi tolvslaget jag..
Vaknade till nån gång vid just tolvtiden av att det small raketer utanför fönstren och jag minns att jag tänkte att det var konstigt eftersom ingen verkade vara hemma i husen runtom...
Men det var det tydligen.
*
Vår gårdag var lugn och stilla som vilken dag som helst..
Fixade bara lite god mat som vi åt tillsammans jag Robin och Benke...och Robin ville så gärna ta åt sig äran av att ha lagat den eftersom han vispade i såsen, skar upp nån paprika till salladen och rörde om i den också...och så höll han med mig när jag tog fram kryddor och kryddade för att inte glömma att han stod nära spisen hela tiden också :o))
*
Ja , sen var det inte så mycket annat...
Mest bara skit på tv:n som jag somnade till hela tiden och gav upp vid 22:30 och gick i säng och smågluttade på Popdrottningarna tills jag somnade.
*
Robin har försvunnit nån gång under natten för hans skor var inte kvar när jag kom ner..så får se sen vart han varit...
Hoppas han haft roligt i alla fall ! :o)
*
Jag har kokat lite riktigt kaffe nu så jag ska gå och ta en kopp.

Önskar er alla en god fortsättning på det
Nya Året 2013!!

Speciellt mamma !!
En extra varm kram till dig !
Älskar dig !

․☆¨´`’*°☆.¸.☆¨´`’*°☆.*
 

Inga kommentarer: