lördag 2 februari 2013

shoppingtime


Här har vi Lördag och jag gissar att alla andra har det också.

I Torsdags var jag och gubben på ranten och shoppade lite.
Hittade en fin matta och nya plädar till sofforna.

När jag lagt ut mattan igår, så såg jag att det skulle passat himla
bra med ett bord som jag såg på EM i Torsdags...
Så när gubben kom hem från jobbet åkte vi och köpte det.

Så här ser det ut och jag är toknöjd...
Härligt gammalslitet och sprucket trä..precis som jag vill ha det !
Det är egenproducerade bord som dom gör själva och finns därmed inte i katalogen.

På bordet i butiken stod 3 småljushus....
Så jag köpte dom okså för jag tyckte dom var sååå söta.

Och så Robin..som suktat och tittat på smycken under en längre tid
och- Mamma..jag vill haaaa...så till slut fick han beställa och det kom också igår.
Så han är toknöjd med.


Gubben är för närvarande uppe i Luleå för att serva bilen som snart ska besiktigas,
så vi har egen kuppe här.

Nu ska jag kurera mig lite för jag vaknade med jordens dunderhuvudvärk
och tabletten har inte tagit riktigt så jag måste ta en till.

Ha en fin Helg alla !

*lagt in lite senare..så att ni ser bordet lite på håll...*


1 kommentar:

Paula sa...

jättefint å blev genast "varmare"
lättstädat oxå
under bordet alltså