söndag 26 maj 2013

jag är nog en snäll mor....

Jodå...den här mamman har allt varit snäll också.٩(-̮̮̃•̃)۶

Fick en rhododendron och 4 rosknölar,1 New Dawn, The Fairy 2 st och 1 Nina Weibull
alla i rosa av gubben.
Och Jenny fick jag en fin Calla och 300:- att köpa något för !
Tack mina raringar 

 



 

Bjudit fika har vi gjort och äntligen efter flera veckor har vi fått vara och storhandla
då Benke hade sin sista jourdag idag och jobbade halv dag.
( nåja,,han fick ut en sväng senare på afton men...)
Robin som sovit hela dagen och jobbar nu sin sista natt har dock inte kunnat vara med.
Men han hann säga "Grattis på Mors Dag" i alla fall. ㋡

Micke och Jum var också förbi en tvär sväng...länge sen man såg dom så det var kul .

Annars har jag varit ute och flyttat om lite i blommor, som astillben som stått felplacerad.
Nu ska jag kasta mig i soffan och inte röra en fena till för jag är helt slut.

Hoppas ni andra haft fina dagar med.

En extra tanke till lilla mamma som ännu är sjuk, men glädjande nog på bättringsväg omän det går sakta!
Älskar dig 



1 kommentar:

Anonym sa...

Polarising filters are a must-have accessory for any landscape photographer.

Make a list of your requirements, and then choose the right
model for yourself. The DIGIC II processor lets you shoot up to 4 frames per second, and will produce prints that are large enough for
almost any purpose.

Feel free to surf to my weblog: canon 6d